دو ویدیوی تبلیغاتی اپل جزئیات طراحی و قابلیت های AirPad Max را نشان می دهد

به (ترجمه) و گزارش سایت i-bsc.org طراحی و نمایش AirPods Max رونمایی کرد.


دیروز اپل به طور غیرمنتظره ای هدست 549 دلاری Airpod Max خود را معرفی کرد. کوپرتینویی ها قبلا هدفون های خود را با نام تجاری بیتس (Best) عرضه می کردند و اکنون این اولین بار است که اپل هدفون های خود را معرفی می کند. اما بالاتر از همه، قیمت بالای این هدفون توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است.



Apple sells the headphones with a price tag of US $ 549 (€ 600 or ۹ 549), which is expensive considering the price range of $ 350 to $ 400 for other products.



اپل هم اکنون به دنبال فروش ایرپاد مکس گران قیمت خود است و دیروز با انتشار دو ویدیوی تبلیغاتی جزئیات و ظرافت طراحی محصول را به نمایش گذاشت. ویدیوی اول نمایشی دو دقیقه‌ای از ویژگی‌های اصلی است و آگهی کوتاه‌تر دوم بیشتر شبیه یک تبلیغ تلویزیونی جذاب است.



ویدیو اپل را در i-bsc.org تماشا کنید


ایرپاد مکس با قیمت 549 دلار، دارای دو تراشه H1 برای محاسبات صوتی و انعطاف بیشتر در محتوای صوتی است و در مجموع از 9 میکروفون برای حذف فعال نویز و شفافیت صدا استفاده می کند. از دیگر مشخصات این هدفون می توان به درایورهای دینامیک 40 میلی متری، پدهای مغناطیسی قابل تعویض و 20 ساعت شارژ اشاره کرد. طبق گفته اپل، AirPad Max از 15 دسامبر 2020 در بازارهای بین المللی در دسترس خواهد بود. اما انتظار می رود برخی از گزینه های رنگ آن تا سال 2021 به تعویق بیفتد.



اپل در هنگام معرفی ایرپاد مکس نگفته است که برای وارد کردن این هدفون به حالت فوق‌العاده کم مصرف هنگام استفاده از کیس، باید 18 ساعت صبر کنید. این یک واقعیت عجیب است که با یک کیس هوشمند، 18 ساعت طول می کشد تا AirPad Max به حالت بسیار کم مصرف برود. همانطور که مشخص است، اپل ترجیح می دهد هدفون را به سرعت به دستگاه مورد نظر متصل کند تا اینکه به محض ورود به کیس هوشمند آن را خاموش کند.



سوال بزرگی که باقی می ماند این است که اگر هدفون را از گوش خود بردارید اما آن را دور گردن خود بگذارید، چه اتفاقی برای باتری می افتد؟ در این حالت هدفون ثابت نمی‌ماند و حدس می‌زنیم که به کار خود ادامه می‌دهد و انرژی باتری را مصرف می‌کند. شاید اپل بتواند با به روز رسانی سیستم عامل، رفتار هدفون را تغییر دهد. اما در حال حاضر آنچه ما گفتیم این است که AirPad Max چگونه انرژی مصرف می کند.


طبق گفته اپل، ایرپاد مکس در صورت فعال بودن قابلیت حذف نویز فعال و صدای فضایی، تا 20 ساعت موسیقی پخش می کند و اگر به مدت پنج دقیقه به شارژر متصل شود، تا 1 ساعت و نیم به شارژر متصل می شود. او انجام می دهد. همچنین، هنگامی که هدفون کم است، یک اعلان در iPhone یا iPad ظاهر می شود.

منبع خبر :