چرا باید سریال دارک را تماشا کنید

هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست، اما همه چیز همانطور که باید باشد. نقل قول بالا این سریال را بهتر از هر نقدی توصیف می کند، اما من همچنان می خواهم توضیح دهم که چرا باید سریال دارک را تماشا کنید.


در سریال دارک شخصیت‌ها باعث می‌شوند که شما نسبت به آنها احساس کنید و به نوبه خود می‌توانید دنیا را از طریق چشمان آنها ببینید، به نظر می‌رسد آن‌ها آنقدر خوب زندگی می‌کنند که باعث می‌شود تعجب کنید که آیا آنها از افراد واقعی الهام گرفته‌اند، که هم نشانه‌ای از نویسندگی عالی و هم بازیگری برجسته است.


تصاویر بصری نیز که نماد معانی چیزهایی هستند که شما و شخصیت‌ها تنها پس از اتفاق افتادن آن‌ها احساس می‌کنید، ژاکت زرد آنقدر با نمایش درآمیخته است که در روزهای آینده به نمادی فرهنگی تبدیل خواهد شد.



سریال دارک نمایش مظهر داستان گویی لایه ای است


کارگردانی نمایش به قدری خوب و با توجه طاقت فرسایی به جزئیات انجام شده است که روزها پس از تماشای سریال دارک به صحنه های خاصی فکر خواهید کرد و به طور کلی صحنه ها آنقدر قدرتمند هستند که می توانید احساسات را از طریق صفحه نمایش احساس کنید که در جریان تقریباً غیرممکن است و به خدمات امروزی بروید.


این نمایش توضیح می‌دهد که چرا گفته می‌شود، همه چیز عواقبی دارد، پیامدهای آن را به ما نشان می‌دهد، به ما نشان می‌دهد که چگونه مردم را برای انجام کارهایی که هرگز فکر نمی‌کردند توانایی انجام آن‌ها را دارند، خم می‌کنند.


فکر نهایی من این است که، امروزه به ندرت اتفاق می افتد که همه چیز در تلویزیون و نتفلیکس برای دانلود دارک به عنوان چیز بزرگ بعدی، ژانر بعدی که نمایش یا فیلمی را به چالش می کشد، اتفاق بیفتد که شما چیزی واقعاً انقلابی و چیزی را ببینید که به وضوح شگفت انگیز است. بدانید که به اوج عظمتی خواهد رسید که پیش از آن ناشناخته بود، و برای همیشه به عنوان چیزی که سطحی را تغییر داد که در آن چیزی می توان گفت کامل است، به یادگار خواهد ماند.


من به شدت تصمیم گرفتم که در این فصل زیاد تماشا نکنم. بلکه ترجیح دادم آن را با تمام وجودم استنشاق کنم. و باید بگویم، من فوق العاده راضی هستم.، به معنای واقعی کلمه و انتظار طلسم است.



در مورد فصل‌های 1 و 2
دو فصل قبل ظرفیت ذهن، حواس و هنر تخیل ما را آزمایش می کرد. اما، این فصل بارانی از مواد ترکیبی ذهنی بیشتر و بیشتر بوده است که دوباره به بهترین شکل ممکن ارائه شده است.
من قبلاً به اندازه کافی در مورد فصل‌های 1 و 2 نوشته‌ام، اما اکنون هر 3 فصل شگفت‌انگیزترین و بهترین تریکوترا را در دنیای خلاقیت‌های روی صفحه تکمیل کردند!
برخی از خلاقیت ها فراتر از هر رتبه بندی و بررسی هستند. شما فقط باید بنشینید و آن را به طور کامل تجربه کنید. سریال DARK قطعا یکی از این موارد است!
من هرگز چنین روش توضیحی برای توصیف گربه شرودینگر یا واقعیت همپوشانی یا نظریه چندجهانی یا پارادوکس بوت استرپ، هر چیزی که به نسبیت، سفر در زمان و فیزیک کوانتومی مربوط می شود، ندیده ام. درمان بصری ابدی تا هسته!


آفرین به سازندگان، کل بازیگران و خدمه دارک


اعتراف کنید یا نه، بعضی نژادها از نظر ژنتیکی برتر هستند. تفکرشان، اعتبارشان، خلاقیتشان، حواسشان، آلمانی ها مطمئنا در صدر لیگ هستند! آنها قول داده اند، پس همانطور که تحویل داده شده است!
2020 ممکن است چیزهای بد زیادی داشته باشد، غم و اندوه، اما تاریکی احتمالاً بهترین اتفاقی است که در این سال رخ داده است! امتیاز پس‌زمینه جذاب، شخصیت‌پردازی شگفت‌انگیز، فیلم‌نامه درخشان، مفهوم استثنایی، تدوین عالی، فیلم‌برداری مسحورکننده، کارگردانی مسحورکننده و اوج‌گیری مناسب، دانلود دارک خلاصه‌ای از بهترین سریال‌هایی است که تاکنون دیده‌ام.
کلاس و شخصیت پردازی سریال برکینگ بد، هاله بازی تاج و تخت، تکنیک و vfx آینه سیاه، ظرافت و جزئیات تاج و چنگال چیزهای عجیب را دارد.


بهترین قسمت سریال


علیرغم اینکه یک ساخته علمی تخیلی است، بسیار انسانی نگه داشته می شود، هرگز احساسات انسانی را نادیده نگرفت، حتی با القای افکار و نظریه های علمی مناسب و همچنین تعادل کاملی را بین داستان و واقعیت حفظ کرد.


من کسی نیستم که درباره این شاهکار قضاوت یا نظری بکنم. بنابراین، این یک نقد نیست. ممنون از نتفلیکس که این نمایش یکی از نوع خود را برای ما خلق کرد

منبع خبر :